ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Μέρος Δεύτερο, Άρθρο 4, παράγραφος 5
«Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».
Αβίαστο συμπέρασμα: Όλοι οι έμμεσοι φόροι (οι φόροι κατανάλωσης, χρήσης, δηλαδή) είναι αντισυνταγματικοί.
Για να ήταν συνταγματικοί θα έπρεπε να λέει: «ανάλογα με τις ΑΝΑΓΚΕΣ τους».
Και μη νομίσετε ότι από ...λάθος δεν τό ψήφισαν έτσι. Από σκοπού, για να μάς κοροϊδεύουν..., δεν τό ψήφισαν έτσι!
Εμείς όμως μπορούμε να τήν εκμεταλλευτούμε αυτή τους την απάτη στον αγώνα μας ενάντια στην αντικοινωνική πρακτική των "χαρατσιών", των "κεφαλικών", των έμμεσων φόρων.

29.1.11

Των φρονίμων τα παιδιά...

Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Ξάνθης ξεκίνησε έγκαιρα εναντίον των σταθμών διοδίων που εξαγγέλθηκε ότι θα εγκατασταθούν!
{αντιγράφουμε από το Δελτίο Τύπου που έστειλαν}
Μια πρώτη ευκαιρία να μετρήσουν τις δυνάμεις τους είχαν τα μέλη της Κίνησης Ενεργών Πολιτών Ξάνθης, που πραγματοποίησαν την πρώτη τους εξόρμηση προς τους πολίτες της Ξάνθης το απόγευμα της Πέμπτης με θέμα τα Διόδια της Εγνατίας Οδού.
Στην πρωτοβουλία ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης του κοινού που έγινε στην Κεντρική Πλατεία, τους συνόδεψε μια «μπάρα» {που έφτιαξαν οι ίδιοι...} που φαίνεται ότι θα αποτελέσει το έμβλημα της Κίνησης όποτε εμφανίζεται. Η Κίνηση Ενεργών Πολιτών αντιδρά στην εγκατάσταση σταθμών διοδίων στην Εγνατία Οδό και φαίνεται ότι η πρώτη δημόσια απόπειρα ήταν επιτυχής.

Ενημέρωσαν το κοινό
Τα μέλη της Κίνησης βρέθηκαν στην Κεντρική Πλατεία και μοίρασαν ενημερωτικό υλικό στους πολίτες της Ξάνθης. Παράλληλα συνομίλησαν με όσους ήθελαν να έχουν περισσότερα στοιχεία για το πρόβλημα που έρχεται και τις σημαντικές παραμέτρους. Κυρίαρχο ζήτημα είναι τα μεγάλα κοινωνικά προβλήματα που θα προκύψουν μετά την εγκατάσταση, η απουσία οποιουδήποτε ελέγχου στα έσοδα των διοδίων καθώς και το γεγονός ότι με τα διόδια η Θράκη θα πληγεί περισσότερο από κάθε περιοχή της χώρας και θα βιώσει κοινωνική και οικονομική απομόνωση. 

Το κοινό έδειξε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και πολλοί ήταν αυτοί που γνώριζαν για την πρωτοβουλία και θέλησαν να βρεθούν στην πλατεία για να εκφράσουν την υποστήριξή τους στο Κίνημα κατά των Διοδίων που έχει διογκωθεί σε όλη τη χώρα και έχει προσλάβει μαζικά χαρακτηριστικά. Άλλωστε, όλη αυτή η διαδικασία θα καταλήξει, μοιραία,  σε κινητοποιήσεις, στις οποίες θα κριθεί και η αποτελεσματικότητα του κινήματος στην περιοχή και η δυνατότητα να επηρεάσει θετικά τις εξελίξεις. 

24.1.11

Σαν νά 'χει δίκιο νομίζουμε...

Τό «ψαρέψαμε» σε φιλικό μπλογκ, μάς άρεσε, τό αναδημοσιεύουμε:
+ + + + + + + + + + + + +
Οι ..."παραχωρησιούχοι" {τί βαρβαρισμός κι αυτός...} μεγαλοεργολάβοι των εθνικών οδών, με τις ευλογίες βέβαια των κ.κ. Ρέπα και Βούγια, αύξησαν πάλι τα διόδια και σχεδιάζουν, λέει, να στήσουν σταθμούς σε ...άπειρα σημεία των Ε.Ο. ώστε το απλό ...άρμεγμα να εξελιχθεί σε κανονική αποστράγγιση του βαλαντίου μας.
Και αποφάνθηκε θυμόσοφος φίλος:
«Αυτοί δεν κατασκευάζουν δρόμους, ΔΙΟΔΙΑ κατασκευάζουν
Διαφωνείτε;;;
+ + + + + + + + + + + + +
Το μπλογκ είναι το: atakataka.blogspot.com

23.1.11

Ξεκίνησαν κι άλλοι:
Πρωτοβουλία "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ"

Με συμμετοχή πολλών συμπολιτών μας, κυρίως νέων, έγινε χτές η ανοιχτή συζήτηση που είχαν καλέσει οι «ΕΠΙΒΑΤΕΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ» για την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων των λεωφορείων.
Μετά από διεξοδική συζήτηση που κράτησε δυό ώρες αποφασίστηκαν τα εξής:
1. Να διευρυνθεί ο στόχος και σε άλλους τομείς, όπως η πληρωμή εισόδου στα Εξωτερικά Ιατρεία των Νοσοκομείων, και να ονομαστεί η Κίνηση: Πρωτοβουλία "ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ".
2. Να συμμετάσχει στην πανελλήνια δράση άρνησης πληρωμής εισιτηρίου στα ΜΜ Μεταφοράς στις 6 Φλεβάρη.
3. Να γίνει εκστρατεία ενημέρωσης με πανώ, αφίσσα και κείμενο που θα μοιράζεται στις στάσεις των λεωφορείων και σε άλλους χώρους (Πανεπιστήμιο, Νοσοκομεία κ.ά.).
4. Νέα γίνει νέα συνάντηση το Σάββατο 29/1 στο Εργατικό Κέντρο.

Ας καλωσορίσουμε την νέα κινητοποίηση και όσοι μπορούμε ας συμμετέχουμε στις δράσεις της.

21.1.11

Εκτός από τα διόδια...
υπάρχουν και ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ !


Κάποιοι πήραν την πρωτοβουλία για μιά Κίνηση Επιβατών στα Γιάννενα.
Ας ανταποκριθούμε στο κάλεσμά τους:

ΔΕ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
Να  μην περάσει το χαράτσι:
δεν πληρώνουμε τις αυξήσεις των  εισιτηρίων
Συγκροτούμε επιτροπές κοινωνικής ανυπακοής
κατά των  μέτρωn
Οι  δημόσιες συγκοινωνίες είναι κοινωνικό  αγαθό
Καλούμε κοινωνικούς, αυτοδιοικητικούς, συνδικαλιστικούς φορείς, κινηματικές συλλογικότητες και πολίτες σε ανοιχτή συζήτηση το Σάββατο 22/01 στις 19:00 στο Εργατικό Κέντρο Ιωαννίνων
ΕΠΙΒΑΤΕΣ  ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

18.1.11

5.000 ελεύθερες διελεύσεις
από 800 αυτοκίνητα στις 16/1

Οι κάτοικοι της βορειοανατολικής Αττικής, αντέδρασαν με πρωτοφανή ζέση στο κάλεσμα της τοπικής Επιτροπής κατά των διοδίων.

Έτσι την Κυριακή 16/1, πάνω από 800 αυτοκίνητα, με τρία περάσματα  έκαναν πάνω από 5.000 ελεύθερες διελεύσεις από τους σταθμούς διοδίων της περιοχής, που ...«έχουν την τιμή» να είναι 8 {οχτώ} μαζεμένοι μέσα στον ίδιο Δήμο!!!

Με την δράση τους αυτή οι κάτοικοι της Β.Α. Αττικής όχι μόνο πρέπει να πάρουν την ...διάκριση του Guinness Book of Records αλλά, κατά την ταπεινή μας γνώμη, πρέπει να προταθούν για το βραβείο ΝΟΜΠΕΛ ειρήνης!

Ειρήνης επί των κεφαλών μας...
συνδυασμένο, ειδικά για την περίπτωση,
με το βραβείο ΜΕΓΑΛΗΣ ΖΑΛΗΣ  επί των ρεποβουγιοκωνσταντίνειων κεφαλών.

Πάντα τέτοια.

Καλό μας κουράγιο.

16.1.11

Δύσκολοι καιροί...
για τους δερβέν-αγάδες

Δερβένι τουρκικά σημαίνει δρόμος. Λίγο-πολύ όλοι τό ξέρουμε αυτό.
Και αγάς ήταν ένας χαμηλόβαθμος τούρκος αξιωματούχος, κάτι σαν Έπαρχος, με τον πασσά να είναι το αντίστοιχο του σημερινού Περιφερειάρχη, ας πούμε.
Δερβέναγας ήταν ο τίτλος αυτού που μάζευε τα χαράτσια-διόδια στους δρόμους της οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Παραθέτουμε παρακάτω, "στα πεταχτά" και χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση, μερικά από όσα ακούστηκαν και αποφασίστηκαν στην χτεσινή 3η Πανελλαδική Συνάντηση-Συνέλευση των Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων που έγινε στην Λαμία.
* Άμεσος στόχος η κατάργηση των διοδίων. να επικεντρώσουμε τις προσπάθειες σ' αυτό. Μόλις κερδίσουμε αυτόν πάμε και γι' άλλα. Την κατάργηση κάθε χαρατσιού-έμμεσου φόρου.
Πολύ χαίρομαι όταν σπρώχνω την μπάρα των διοδίων για να περάσω χωρίς να πληρώσω. Νοιώθω σαν να σπρώχνω έξω τους δυνάστες αυτής της κοινωνίας.
Την κατασκευή των δρόμων τήν έχουμε ήδη πληρώσει. Κάποτε κράτος-εταιρίες ήταν ...απλώς"δίπολο". Τώρα έγιναν ένα και το αυτό!
Από τον αρχαίο Σκίρωνα της Κακιάς Σκάλας περάσαμε στους δερβεναγάδες και τώρα στους ..."παραχωρησιούχους".
Πληρώνουμε τόσα τέλη κυκλοφορίας και τεράστιο φόρο στη βενζίνη, που είναι αβάσταχτο κάθε άλλο χαράτσι πάνω στο αυτοκίνητο.
Εξετάζουμε την σύμβαση της "Αττικής Οδού". Ούτε σ' αυτή δεν πρέπει να πληρώνουμε. Ήδη κάποιοι έτσι κάνουν, χωρίς πρόβλημα.
Επεκτείνεται η ...όρεξή τους! Εδώ και λίγο καιρό έβαλαν ..."διόδια" και στα Εξωτερικά Ιατρεία των Νοσοκομείων. Πρέπει να είναι ο επόμενος στόχος μας.
Να συντονιστούμε με άλλες άμεσα θιγόμενες κοινωνικές ομάδες, όπως φορτηγατζήδες και αγρότες. Αντί να κλείνουν τα διόδια να τά ΑΝΟΙΓΟΥΝ!
Από "γραφικοί" ακτιβιστές, όπως με τα κίτρινα μπαλόνια στα διόδια Πλαταμώνα πριν χρόνια, γίναμε ένα "ακαπέλλωτο" -και γιαυτό πολύ επίφοβο γαι τους κρατούντες...- κίνημα πολίτών με αποτελεσματική δράση.
Να αναδείξουμε τα οικονομικά στοιχεία της ληστείας. Στο σταθμο διοδίων στις Αφίδνες υπολογίζεται ότι εισπράττουν πάνω από 300.000 ευρά την ημέρα.
Οι σταθμοί διοδίων είναι, μεταξύ άλλων, και αυθαίρετα κτίσματα από πολεοδομική άποψη. Η εταιρία της "ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ" έχει ήδη φάει πρόστιμο για αυτό!
Εκτός από τα περιοδικά ανοίγματα των διοδίων και την -ατομική για τον καθέναν- άρνηση πληρωμής να οργανώσουμε στις πόλεις και ενημερωτικές δημόσιες συζητήσεις και εκδηλώσεις.
Οι συμβάσεις "Σ.Δ.Ι.Τ." είναι συμφορά. Τα πάντα γίνονται ανεξέλεγκτα. Οι ιδιωτικές εταιρείες κάνουν οι ίδιες τις μελέτες, την -όποια...- κατασκευή και τον ...«έλεγχο» κατά το «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει»...
Να ιδρυθεί δημόσιος φορέας εθνικής οδοποι'ί'ας για την μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των εθνικών δρόμων.
Το "Δεν Πληρώνω" είναι συμπύκνωση της αγανάκτησης του κόσμου, του "άει-σιχτίρ" για γενικότερα θέματα. Να μην κωλώσουμε από την προσπάθεια εκφοβισμού με τις διάφορες φημολογίες.
Οι, προβαλλόμενες ως επικείμενες, "αναθεωρήσεις" των συμβάσεων παραχώρησης σε εταιρίες, για μιά-κάποια μείωση των τιμών των διοδίων κ.ά., είναι «στάχτη στα μάτια» αφού θα σημαίνουν επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των δρόμων στους νταβατζήδες.
Να μην περιμένουμε να επιβάλουν πρόστιμα για να αντιδράσουμε δικαστικά! Να ξετινάξουμε νομικά από τώρα τις συμβάσεις παραχώρησης της εκμετάλλευσης των δρόμων. Να πάρουμε πρωτοβουλία και σ' αυτόν τον τομέα.
Οι «διαταγές πληρωμής», που ...διαφημίστηκε ότι θα εκδίδουν οι εταιρίες εναντίον όσων δεν πληρώνουν διόδια, είναι ανυπόστατες νομικά, διότι προϋποθέτουν ΑΠΟΔΟΧΗ από τον οφειλέτη {όπως μια συναλλαγματική που έχει την υπογραφή του π.χ.}. Η φημολογία είναι μόνο για να μάς τρομοκρατήσουν.
Τα τοπικά δημοψηφίσματα προβλέπονται από τον "Καλλικράτη" αλλά απαιτείται συμμετοχή του 50% των δημοτών. Θέλουν πολύ καλή προετοιμασία.
Η πρωτοβουλία Γκλέτσου καλή αλλά περιωρισμένης στόχευσης. Η έκδοση καρτών ελεύθερης διέλευσης για τους περίοικους δεν είναι η λύση που επιδιώκουμε.  Το να είναι ελεύθεροι οι δρόμοι είναι αδιαπραγμάτευτος στόχος μας.

13.1.11

Άλλους τούς τρομάξαμε κι άλλους τούς «ξυπνήσαμε»...

Οι πρωτοφανείς κινητοποιήσεις μας την Κυριακή άλλους τούς τρόμαξαν κι άλλους τούς «ξύπνησαν»...
Έτσι:
Πρετεντέρης, Μανδραβέλης, Παπαδημητρίου ... «ξεσπάθωσαν» με πάθος κατά των "τζαμπατζήδων" και υπέρ της αντισυνταγματικής, αντιδημοκρατικής και -κυρίως!- βαθύτατα αντικοινωνικής νοοτροπίας και πρακτικής του «ο χρήστης πληρώνει».
Κατατρόμαξαν ως φαίνεται τ' «αφεντικά» τους {αλλά ΚΑΙ οι ίδιοι γιατί ΚΑΙ προσωπικά θίγονται από τέτοιες κινητοποιήσεις...} και έρριξαν πολύ ...θάψιμο στις «έγκριτες» εφημερίδες τους.
Τα κείμενά τους βρείτε τα στις διευθύνσεις:
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=136&artid=4612444

http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathpolitics_1_11/01/2011_12..
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_2_11/01/2011_428218


Από την άλλη μεριά {και με αιχμή την σύλληψη Γκλέτσου} «ξύπνησε» το ΠΑΜΕ...
Λέει μεταξύ άλλων σε ανακοίνωσή του:
Τα διόδια είναι μέρος του πολέμου που έχουν εξαπολύσει κατά του λαού (ΠΑΣΟΚ – ΝΔ – ΕΕ) για να προστατέψουν τα τεράστια κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων.
Απαντάμε σ΄ αυτόν τον πόλεμο που μας έχουν κηρύξει με κινητοποίηση την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 14 ΓΕΝΑΡΗ με άνοιγμα των διοδίων σε όλη την Ελλάδα, για να περνάνε οι εργαζόμενοι, τα λαϊκά στρώματα χωρίς να πληρώνουν.

Βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

12.1.11

Διόδιο κι από το σπίτι στο κτήμα σου...

Ήταν να συμβεί κι αυτό! Να πληρώνεις διόδιο κι από το σπίτι στο κτήμα σου... 
Όπως την παλιά ...καλή εποχή που για να μπείς σε μιά πόλη, ακόμα και περπατώντας, έπρεπε να πληρώσεις φόρο.
Σε πολλές πόλεις, π.χ. στα Γιάννενα και την Πρέβεζα, υπάρχουν ακόμα εκφράσεις όπως «μετά το φόρο στρίψε δεξιά» ή «μένω λίγο πιο έξω από τον φόρο» και τα παρόμοια.  Όπου "φόρος" ήταν το σημείο που υπήρχε φυλάκιο για να εισπράττει τον φόρο εισόδου στην πόλη, το παλιό ...καλό χαράτσι... Τον "κεφαλικό φόρο" της τουρκοκρατίας.
Εκεί μάς οδηγεί η, επαναλαμβάνουμε, αντισυνταγματική, αντιδημοκρατική και βαθύτατα αντικοινωνική νοοτροπία και πρακτική του «ο χρήστης πληρώνει»...
Και για να προλάβουμε τυχόν αντιρρήσεις:
Φαντάζονταν κανείς πριν ένα χρόνο ότι θα πληρώναμε «είσοδο» στα Εξωτερικά Ιατρεία των Νοσοκομείων;;;
Κι όμως τό επέβαλαν κι αυτό!
Αν δεν αγωνιστούμε πολύ σύντομα θα δούμε εισιτήριο στα πάρκα και όποιους άλλους δημόσιους χώρους.
Εισιτήριο στις εκκλησίες και -γιατί όχι;;;- εισιτήριο για να μπουν οι μαθητές στα σχολεία...
Μην γελάτε καθόλου!
Η ...δαιμόνια «ιδιωτική πρωτοβουλία» στην οποία με περίεργες -τουλάχιστον...- συμβάσεις εκχωρήθηκε η εκμετάλλευση των εθνικών δρόμων, αποφάσισαν να επιβάλουν φόρο στους κατοίκους της Στυλίδας για να πάνε από το σπίτι στο κτήμα τους!!!
Δείτε την ανακοίνωση του Συντονιστικού κατά των διοδίων για την σύλληψη του δήμαρχου Στυλίδας:

Δεν θα τους περάσει! 

Σοκαρισμένη από τις μαζικές και αποφασιστικές κινητοποιήσεις χιλιάδων ανθρώπων την περασμένη Κυριακή σε όλη τη χώρα, αλλά και από την τεράστια ανταπόκριση της κοινής γνώμης στο δίκαιο αγώνα μας ενάντια στο χαράτσι των διοδίων και τις αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις με τους μεγαλοεργολάβους, η κυβέρνηση επιχειρεί τώρα να τρομοκρατήσει το κίνημα κατά των διοδίων και τους πολίτες. Έτσι, λειτουργώντας ως υποχείριο των ιδιωτικών εταιριών, προχώρησε σήμερα στη σύλληψη του δημάρχου Στυλίδας Απόστολου Γκλέτσου.

Υπενθυμίζουμε ότι ο δήμαρχος και οι κάτοικοι της περιοχής έριξαν χτες τα κάγκελα που είχε τοποθετήσει η «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ» ώστε να εμποδίσει την πρόσβαση των κατοίκων στους παράπλευρους δημοτικούς δρόμους και να τους υποχρεώσει έτσι να πληρώνουν καθημερινά και επανειλημμένα τα διόδια ακόμη και για να πηγαίνουν από τα σπίτια τους στα κτήματά τους! Τη νύχτα η εταιρία, προκλητική, ξαναέστησε τα κάγκελα, αλλά σήμερα το πρωί οι κάτοικοι και ο δήμαρχος απελευθέρωσαν εκ νέου την πρόσβαση στους δημοτικούς δρόμους. Ο δήμαρχος συνελήφθη σήμερα (11-1) το μεσημέρι «κατόπιν εισαγγελικής εντολής».

Η προκλητική σύλληψη του δημάρχου Στυλίδας θα γυρίσει μπούμερανγκ ενάντια στην κυβέρνηση και τις ιδιωτικές εταιρίες. Εκφράζουμε την αμέριστη αλληλεγγύη μας στο δήμαρχο και απαιτούμε την άμεση απελευθέρωσή του και την απόσυρση όλου του γελοίου και προκλητικού κατηγορητηρίου εναντίον του. Και ρωτάμε την κυβέρνηση-υπηρέτη της «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ»: Αφού είστε τόσο ευαίσθητοι στην τήρηση της νομιμότητας, ποιόν από αυτή την εταιρία συλλάβατε για το θανατηφόρο δυστύχημα στα Τέμπη, που επιπλέον έκοψε την Ελλάδα στα δύο επί πέντε μήνες;

11.1.11

Δυό (τουλάχιστον...) παραλογισμοί

Ακόμα κι αν δεχτούμε προς το παρόν (λόγω ...πολυχρησίας και εντατικής πλύσης εγκεφάλου επί χρόνια πολλά!) την εφαρμογή της αντισυνταγματικής, αντιδημοκρατικής αλλά -κυρίως!- βαθύτατα αντικοινωνικής νοοτροπίας και πρακτικής του «ο χρήστης πληρώνει», ακόμα και σ' αυτήν την περίπτωση υπάρχουν δύο καταφανείς παραλογισμοί με τα διόδια:
1. Όσοι περνάνε από το δρόμο Πάτρα-Κόρινθος π.χ. ή αντίστροφα πρέπει, μάς λένε, να πληρώσουν διόδια για ΝΑ γίνει ο δρόμος ασφαλής αυτοκινητόδρομος.
Μα πού βρίσκεται τότε το «ο χρήστης πληρώνει»;;;
Αν κάποιοι, ίσως και πολλοί, από αυτούς ΔΕΝ ξαναπεράσουν ποτέ τους (λογω μετοίκησης π.χ.) από το δρόμο αυτόν θα έχουν πληρώσει το χαράτσι στην εταιρεία, χωρίς να κάνουν χρήση του αυτοκινητόδρομου!!!
2. Ο υπουργός Μεταφορών-Υποδομών κλπ δήλωσε ότι θα φέρει νομοσχέδιο στη Βουλή με το οποίο θα χαρακτηρίζονται τα διόδια που απαιτούν οι εταιρίες ως «δημόσιο έσοδο», ώστε το χαράτσι που θα αρνηθεί κάποιος πολίτης να πληρώσει, να χρεώνεται στην φορολογική του μερίδα και να εισπράττεται μέσω της Εφορίας, για να αποδοθεί προφανώς στην "παραχωρησιούχο"(*) εταιρία!!!
Μιά Δημόσια Υπηρεσία δηλαδή θα μετατραπεί σε ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΑ για χάρη των ιδιωτών ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ που (με παράνομες και αντισυνταγματικές διαδικασίες, μην τό ξεχνάμε κι αυτό!) έχει "διορίσει" το κράτος να ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ το χαράτσι!!!
Μιά Δ.Υ. θα λειτουργεί ως ...παραγιός-εισπράκτορας των επειχειρηματιών...
Αν κάποτε -ελπίζουμε σύντομα!- κανένας πολίτης δεν θα δέχεται να πληρώνει διόδια στις εταιρίες, αναρωτιέται κανείς τί ακριβώς "δουλειά" θα κάνουν οι ίδιες... Όλες τις εισπράξεις θα τίς κάνουν οι Εφορίες...

Αν αυτά δεν είναι καθαροί παραλογισμοί, μάλλον πρέπει να ξαναπροσδιοριστεί το περιεχόμενο του όρου "παραλογισμός"...
- - - - - - - - - 
(*) Τί βαρβαρισμός κι αυτός...

10.1.11

Πρωτοφανής κινητοποίηση χτές
3η Πανελλαδική Συνάντηση το Σάββατο

Τεράστια επιτυχία της χτεσινής κινητοποίησης
Οι μεγαλύτερες συγκεντρώσεις
που έγιναν ποτέ σε σταθμούς διοδίων

Το Πανελλαδικό Συντονιστικό Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων θέλει να ευχαριστήσει τις κοινοπραξίες των πρώην εθνικών οδών και την κυβέρνηση που με τις απειλές, τα ψεύδη και τις προκλήσεις τους κατάφεραν να εξοργίσουν χιλιάδες συμπολίτες μας που χτες πλημμύρισαν τους σταθμούς διοδίων σε όλη τη χώρα.
Ανοιχτοί παράμειναν για περισσότερες από 2 ώρες στα πλαίσια της πανελλαδικής κινητοποίησης οι σταθμοί διοδίων Μαλγάρων, Λεπτοκαρυάς, Μακρυχωρίου, Πυργετού, Μοσχοχωρίου, Πελασγίας, Μώλου, Τραγάνας, Αφιδνών, Ρίου, Νεστάνης, Ασέας, Σπαθοβουνίου και στην Αττική οδό οι σταθμοί διοδίων σε Ελευσίνα και Μεταμόρφωση. Στα Γιάννενα οι κάτοικοι συγκεντρώθηκαν στον υπό κατασκευή σταθμό Δροσοχωρίου που χωρίζει το Δήμο Ιωαννιτών στη μέση και μοίραζαν ενημερωτικό κείμενο στους οδηγούς που περνούσαν.
Κάτοικοι, οδηγοί φορτηγών, εργαζόμενοι στις μεταφορές, μοτοσικλετιστές, ομάδες πολιτών και φίλοι του κινήματος ελευθέρωσαν τους δρόμους της χώρας και έστειλαν το μήνυμα ότι μπορούμε να πάρουμε τα πράγματα στα χέρια μας.

Το κίνημα κατά των διοδίων διογκώνεται και εκφράζει την οργή του κόσμου σε μια συγκυρία που το δημόσιο χρήμα καταλήγει στις τσέπες των μεγάλων κοινοπραξιών, των τραπεζών και των βιομηχάνων ενώ ο λαός καλείται να πληρώνει μικρά και μεγάλα χαράτσια και να ζει με το φόβο της φτώχειας και της ανεργίας. Σήμερα δώσαμε το μήνυμα ότι δεν ανεχόμαστε να ζούμε πια σαν όμηροι των μεγάλων συμφερόντων και ότι μπορούμε να αντισταθούμε:
Μέχρι να καταργηθούν οι συμβάσεις παραχώρησης
των δημοσίων δρόμων…
Κόντρα στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας,
της χώρας και της ζωής μας…
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ – ΣΗΚΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΕΣ
και στη ΛΑΜΙΑ, 15-1-2011, στις 11 πμ
Συνέλευση του Πανελλαδικού Συντονιστικού
Επιτροπών Αγώνα Κατά των Διοδίων
www.diodiastop.com            www.diodiastop.blogspot.com

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ : Αττική:6974072825, Αφίδνες:6944298970, Γιάννενα:6972255216, Θεσσαλία:6976864058, Θεσσαλονίκη:6974479243, Πάτρα:6973426334, Πελοπόννησος:6936730668, Πιερία:6973380700,  Φθιώτιδα:6974935257

8.1.11

ΑΥΡΙΟ Κυριακή 3-5μμ
νά 'μαστε όλες και όλοι εκεί!

Στο Δροσοχώρι
οι Γιαννιώτες, Δωδωναίοι, Ζαγορίσιοι, Μετσοβίτες,
στο Άκτιο οι Πρεβεζιάνοι,
στον πιο κοντινό σταθμό-χαράτσι η ...λοιπή Ψωρογιώργαινα...

Να αντισταθούμε στο συνεχές-πολλαπλό "κατά κεφαλήν" χαράτσωμα.
Να απαιτήσουμε άμεση εφαρμογή του άρθρου 4§5 του Συντάγματος.
{φωτογραφία από παλιότερη κινητοποίηση των Λαμιωτών}

5.1.11

Η "Πρωτοβουλία Πολιτών Γιαννίνων για Ελεύθερους Χώρους, Δρόμους και Δημόσια Αγαθά" καλεί όλους τους Γιαννιώτες να συμμετάσχουν στο, συμβολικό ακόμα, <<άνοιγμα>> του σταθμού διοδίων στο ΔΡΟΣΟΧΩΡΙ, την Κυριακή 9/1 στις 3 το μεσημέρι, ώρα κατά την οποία θα γίνει ταυτόχρονα άνοιγμα όλων των διοδίων από Θεσσαλονίκη ώς την Καλαμάτα, από τις κατά τόπους Κινήσεις κατά των διοδίων που συμμετέχουν στο Πανελλαδικό Συντονιστικό.
 
Αντιστεκόμαστε στην αντικοινωνική ΚΑΙ αντισυνταγματική (άρθρο 4#5) νοοτροπία και πρακτική του "ο χρήστης πληρώνει", που επιδιώκει να μετατρέψει την κοινωνία σε ένα τεράστιο εμπορικό κατάστημα, σε μιά <<αγορά>> όπου τα πάντα αγοράζονται και πωλούνται, ακόμα και τα πιό στοιχειώδη κοινωνικά και ανθρώπινα δικαιώματα.
 
Ειδικά  ο σταθμός διοδίων στο Δροσοχώρι, διεκδικεί την πανελλαδική, αν όχι και παγκόσμια..., πρωτοτυπία να βρίσκεται όχι μόνον ΜΕΣΑ στον -πρώην...- Νομό Ιωαννίνων αλλά μέσα στον ίδιο τον νέο ΔΗΜΟ Γιαννιωτών.
Μόλις λειτουργήσει κάποιοι δημότες θα πρέπει να πληρώνουν χαράτσι για να μετακινηθούν από ένα σημείο του Δήμου σε κάποιο άλλο αντίπερα!