ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Μέρος Δεύτερο, Άρθρο 4, παράγραφος 5
«Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».
Αβίαστο συμπέρασμα: Όλοι οι έμμεσοι φόροι (οι φόροι κατανάλωσης, χρήσης, δηλαδή) είναι αντισυνταγματικοί.
Για να ήταν συνταγματικοί θα έπρεπε να λέει: «ανάλογα με τις ΑΝΑΓΚΕΣ τους».
Και μη νομίσετε ότι από ...λάθος δεν τό ψήφισαν έτσι. Από σκοπού, για να μάς κοροϊδεύουν..., δεν τό ψήφισαν έτσι!
Εμείς όμως μπορούμε να τήν εκμεταλλευτούμε αυτή τους την απάτη στον αγώνα μας ενάντια στην αντικοινωνική πρακτική των "χαρατσιών", των "κεφαλικών", των έμμεσων φόρων.

16.1.11

Δύσκολοι καιροί...
για τους δερβέν-αγάδες

Δερβένι τουρκικά σημαίνει δρόμος. Λίγο-πολύ όλοι τό ξέρουμε αυτό.
Και αγάς ήταν ένας χαμηλόβαθμος τούρκος αξιωματούχος, κάτι σαν Έπαρχος, με τον πασσά να είναι το αντίστοιχο του σημερινού Περιφερειάρχη, ας πούμε.
Δερβέναγας ήταν ο τίτλος αυτού που μάζευε τα χαράτσια-διόδια στους δρόμους της οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Παραθέτουμε παρακάτω, "στα πεταχτά" και χωρίς ιδιαίτερη ανάλυση, μερικά από όσα ακούστηκαν και αποφασίστηκαν στην χτεσινή 3η Πανελλαδική Συνάντηση-Συνέλευση των Επιτροπών Αγώνα κατά των διοδίων που έγινε στην Λαμία.
* Άμεσος στόχος η κατάργηση των διοδίων. να επικεντρώσουμε τις προσπάθειες σ' αυτό. Μόλις κερδίσουμε αυτόν πάμε και γι' άλλα. Την κατάργηση κάθε χαρατσιού-έμμεσου φόρου.
Πολύ χαίρομαι όταν σπρώχνω την μπάρα των διοδίων για να περάσω χωρίς να πληρώσω. Νοιώθω σαν να σπρώχνω έξω τους δυνάστες αυτής της κοινωνίας.
Την κατασκευή των δρόμων τήν έχουμε ήδη πληρώσει. Κάποτε κράτος-εταιρίες ήταν ...απλώς"δίπολο". Τώρα έγιναν ένα και το αυτό!
Από τον αρχαίο Σκίρωνα της Κακιάς Σκάλας περάσαμε στους δερβεναγάδες και τώρα στους ..."παραχωρησιούχους".
Πληρώνουμε τόσα τέλη κυκλοφορίας και τεράστιο φόρο στη βενζίνη, που είναι αβάσταχτο κάθε άλλο χαράτσι πάνω στο αυτοκίνητο.
Εξετάζουμε την σύμβαση της "Αττικής Οδού". Ούτε σ' αυτή δεν πρέπει να πληρώνουμε. Ήδη κάποιοι έτσι κάνουν, χωρίς πρόβλημα.
Επεκτείνεται η ...όρεξή τους! Εδώ και λίγο καιρό έβαλαν ..."διόδια" και στα Εξωτερικά Ιατρεία των Νοσοκομείων. Πρέπει να είναι ο επόμενος στόχος μας.
Να συντονιστούμε με άλλες άμεσα θιγόμενες κοινωνικές ομάδες, όπως φορτηγατζήδες και αγρότες. Αντί να κλείνουν τα διόδια να τά ΑΝΟΙΓΟΥΝ!
Από "γραφικοί" ακτιβιστές, όπως με τα κίτρινα μπαλόνια στα διόδια Πλαταμώνα πριν χρόνια, γίναμε ένα "ακαπέλλωτο" -και γιαυτό πολύ επίφοβο γαι τους κρατούντες...- κίνημα πολίτών με αποτελεσματική δράση.
Να αναδείξουμε τα οικονομικά στοιχεία της ληστείας. Στο σταθμο διοδίων στις Αφίδνες υπολογίζεται ότι εισπράττουν πάνω από 300.000 ευρά την ημέρα.
Οι σταθμοί διοδίων είναι, μεταξύ άλλων, και αυθαίρετα κτίσματα από πολεοδομική άποψη. Η εταιρία της "ΝΕΑΣ ΟΔΟΥ" έχει ήδη φάει πρόστιμο για αυτό!
Εκτός από τα περιοδικά ανοίγματα των διοδίων και την -ατομική για τον καθέναν- άρνηση πληρωμής να οργανώσουμε στις πόλεις και ενημερωτικές δημόσιες συζητήσεις και εκδηλώσεις.
Οι συμβάσεις "Σ.Δ.Ι.Τ." είναι συμφορά. Τα πάντα γίνονται ανεξέλεγκτα. Οι ιδιωτικές εταιρείες κάνουν οι ίδιες τις μελέτες, την -όποια...- κατασκευή και τον ...«έλεγχο» κατά το «Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει»...
Να ιδρυθεί δημόσιος φορέας εθνικής οδοποι'ί'ας για την μελέτη, κατασκευή και συντήρηση των εθνικών δρόμων.
Το "Δεν Πληρώνω" είναι συμπύκνωση της αγανάκτησης του κόσμου, του "άει-σιχτίρ" για γενικότερα θέματα. Να μην κωλώσουμε από την προσπάθεια εκφοβισμού με τις διάφορες φημολογίες.
Οι, προβαλλόμενες ως επικείμενες, "αναθεωρήσεις" των συμβάσεων παραχώρησης σε εταιρίες, για μιά-κάποια μείωση των τιμών των διοδίων κ.ά., είναι «στάχτη στα μάτια» αφού θα σημαίνουν επιμήκυνση του χρόνου διάθεσης των δρόμων στους νταβατζήδες.
Να μην περιμένουμε να επιβάλουν πρόστιμα για να αντιδράσουμε δικαστικά! Να ξετινάξουμε νομικά από τώρα τις συμβάσεις παραχώρησης της εκμετάλλευσης των δρόμων. Να πάρουμε πρωτοβουλία και σ' αυτόν τον τομέα.
Οι «διαταγές πληρωμής», που ...διαφημίστηκε ότι θα εκδίδουν οι εταιρίες εναντίον όσων δεν πληρώνουν διόδια, είναι ανυπόστατες νομικά, διότι προϋποθέτουν ΑΠΟΔΟΧΗ από τον οφειλέτη {όπως μια συναλλαγματική που έχει την υπογραφή του π.χ.}. Η φημολογία είναι μόνο για να μάς τρομοκρατήσουν.
Τα τοπικά δημοψηφίσματα προβλέπονται από τον "Καλλικράτη" αλλά απαιτείται συμμετοχή του 50% των δημοτών. Θέλουν πολύ καλή προετοιμασία.
Η πρωτοβουλία Γκλέτσου καλή αλλά περιωρισμένης στόχευσης. Η έκδοση καρτών ελεύθερης διέλευσης για τους περίοικους δεν είναι η λύση που επιδιώκουμε.  Το να είναι ελεύθεροι οι δρόμοι είναι αδιαπραγμάτευτος στόχος μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: