ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, Μέρος Δεύτερο, Άρθρο 4, παράγραφος 5
«Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους».
Αβίαστο συμπέρασμα: Όλοι οι έμμεσοι φόροι (οι φόροι κατανάλωσης, χρήσης, δηλαδή) είναι αντισυνταγματικοί.
Για να ήταν συνταγματικοί θα έπρεπε να λέει: «ανάλογα με τις ΑΝΑΓΚΕΣ τους».
Και μη νομίσετε ότι από ...λάθος δεν τό ψήφισαν έτσι. Από σκοπού, για να μάς κοροϊδεύουν..., δεν τό ψήφισαν έτσι!
Εμείς όμως μπορούμε να τήν εκμεταλλευτούμε αυτή τους την απάτη στον αγώνα μας ενάντια στην αντικοινωνική πρακτική των "χαρατσιών", των "κεφαλικών", των έμμεσων φόρων.

21.4.11

Ξεπέρασαν τον εαυτό τους...

Ξεπέρασαν τον εαυτό τους, ειδικά ο υπουργός ΠΡΟ-ΠΟ κ. Παπουτσής,
{του οποίου ίχνη φασιστικής νοοτροπίας είχαμε σημειώσει από όταν ήταν
"επίτροπός μας" στην ΕΟΚ... αλλά πού να φανταστούμε τέτοια ...ανέλιξή του}.

Ταύτισαν την -καθ' όλα συνταγματική και συνταγματικά επιβεβλημένη-
άρνηση πληρωμής χαρατσιών/διοδίων
με:
1. Την μεθυσμένη οδήγηση.
2. Την τρελλοταχύτητα.
3. Την παραβίαση σηματοδοτών.


Όμως αφού σή-με-ρα,
επέτειο της αείμνηστης 21ης,
έκαναν τέτοια ανακοίνωση,
τί περιμένατε δηλαδή;;;


Άντε... καλή μας ΑΝΑΣΤΑΣΗ {με σημασία, έ!}

12.4.11

ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΝΑ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΗΣΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ


του Χρήστου Σταμόπουλου
{δικηγόρου στα Τρίκαλα} 
   Σε τούτο δω τον τόπο, την Ελλάδα, οι ληστές των δρόμων ανέκαθεν προκαλούσαν την οργή του λαού και την αμείλικτη τιμωρία του.
   Ο Σίσυφος, ο πρώτος άνθρωπος του κόσμου που σκέφτηκε κι έβαλε διόδια στον Ισθμό της Κορίνθου, ληστεύοντας τους περαστικούς, την πλήρωσε ακριβά για τούτο το θράσος του. Ήταν τέτοια η οργή του λαού εναντίον του που όχι μόνο τιμωρήθηκε με θάνατο, αλλά συγχρόνως καταδικάστηκε στο αιώνιο βασανιστήριο να κουβαλά στον Άδη ανώφελα ένα θεόρατο βράχο προς την κορυφή του βουνού.
   Ο Θησέας, πριν κατεβεί στην Κρήτη και πετύχει τον μεγαλύτερο άθλο του σκοτώνοντας τον Μινώταυρο, εξόντωσε προηγουμένως τους ληστές και κακοποιούς που λυμαίνονταν τους δρόμους της νότιας Ελλάδας, ελευθερώνοντας έτσι τον δρόμο προς την Επίδαυρο, αλλά και την Αθηνών – Κορίνθου.
   Στα χρόνια της Τουρκοκρατίας δεν είναι λίγοι οι εκπρόσωποι της κλεφτουριάς και της αντίστασης που δοξάστηκαν σκοτώνοντας τους μισητούς δερβεναγάδες που έπιαναν τα περάσματα, τα περίφημα ΄΄δερβένια΄΄ και ζητούσαν κεφαλικό φόρο απ’ τους υπόδουλους Έλληνες.
   Σύγχρονοι ληστές, κακοποιοί και δερβεναγάδες των εθνικών μας δρόμων είναι οι ΄΄Έλληνες΄΄ μεγαλοεργολάβοι που μαζί με τις πολυεθνικές συνέπηξαν τις περιβόητες κατασκευαστικές κοινοπραξίες, και στηριζόμενοι σε μια δουλικά υποταγμένη ΄΄ελληνική΄΄ κυβέρνηση, ΄΄ιδιωτικοποίησαν΄΄ (!!) τους δρόμους και στήνουν διόδια όπου και όσα θέλουν, ληστεύοντας θρασύτατα και ανελέητα το λαϊκό εισόδημα των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα!
   Μπλοκάρουν και ληστεύουν τους πολίτες με τα διόδια – φυλάκια στη χώρα όπου γεννήθηκε η ελευθερία και όπου το αίτημα για ελεύθερους δρόμους είναι πανάρχαιο, αναγόμενο στους μυθολογικούς ακόμη χρόνους!
   Πατρίδα είναι ο λαός με τα δικαιώματα και τα συμφέροντά του και όχι τα άνομα μεγαλοσυμφέροντα – που έτσι ή αλλιώς δεν έχουν πατρίδα – με το άνομο και θλιβερά υποταγμένο πολιτικό προσωπικό τους. Ήρθε η ώρα να ξεσηκωθούμε για να διώξουμε τους σύγχρονους ληστές – νταβατζήδες και να επιστραφούν οι δρόμοι στο Δημόσιο. Είναι πατριωτικό καθήκον όλων μας! 

5.4.11

Ο ΑΓΩΝΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ!!!
Το κίνημα "Δεν πληρώνω διόδια" στις Βρυξέλλες


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της 31-3-11

Ομάδα μελών του Πανελλαδικού Συντονιστικού Επιτροπών Αγώνα κατά των Διοδίων, πραγματοποιεί από χθες 30/03/2011 επίσκεψη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στις Βρυξέλλες με σκοπό την ανάδειξη τουπολυσυζητημένου θέματος των διοδίων και στην Ευρώπη.
Τα μέλη της αντιπροσωπείας συναντήθηκαν ήδη με τους Ευρωβουλευτές κκ. Χουντή και Πουπάκη, στους οποίους εξέθεσαν το πρόβλημα της παράνομης παραχώρησης των ελληνικών δρόμων σε ιδιωτικές εταιρίες, με τα γνωστά προβλήματα που βιώνουμε όλοι μας.
Επίσης συναντήθηκαν με την εκπρόσωπο του Ευρωπαίου Διαμεσολαβητή στις Βρυξέλλες κα. Καρακώστα. Η συνάντηση είχε ως αντικείμενο τη δυνατότητα της προσφυγής στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά των όρων των συμβάσεων παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων, δεδομένου μάλιστα ότι ο τρόπος επιβολής των διοδίων στη χώρα μας αντίκειται τόσο στην Ευρωπαϊκή νομοθεσία (οδηγίες του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της Ευρώπης) όσο και στο Σύνταγμά μας.
Ακόμα, μέλος της ομάδας, παρενέβη στην ημερίδα της Ευρωομάδας της GUE/NGLΟ, που είχε ως θέμα την οικονομική και την κοινωνική κρίση στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας το πρόβλημα αλλά και τις απόψεις μας για το ζήτημα των διοδίων και των παράνομων συμβάσεων παραχώρησης του εθνικού πλούτου σε ιδιώτες και επιχειρήσεις κερδοσκοπικών συμφερόντων.
Οι επαφές θα συνεχισθούν και αύριο 01/04/2011.
Το κίνημά μας θα συνεχίσει να διευρύνει την γνωστοποίηση του θέματος σε ολοένα και ψηλότερα κλιμάκια, μέχρις ότου καταφέρει η διεκδίκηση των δικαιωμάτων των Ελλήνων πολιτών να βρει το πραγματικό της αντίκρισμα και να βασισθεί σε αληθινά Νόμιμα Θεμέλια και όχι σε «Νόμους καρικατούρες», υποχείριους των εκάστοτε κερδοσκόπων!
Βρυξέλλες 31/03/2011
Η ομάδα του Πανελλαδικού Συντονιστικού

Νέο Παιχνίδι των ΜΜΕ ενάντια στο ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ


Το άρθρο του κ. Τέλογλου με τίτλο “Δεν πληρώνεις, πληρώνω, ε, όχι, δεν πληρώνεις...” στην Καθημερινή http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_1_29/03/2011_437243 μας επιβεβαιώνει ότι η καινούρια τακτική των MME είναι: 
«Οι πολίτες έχουν συνετιστεί, κατανοούν το πρόβλημα χρηματοδότησης των έργων των ιδιωτικών εταιριών, δέχονται να τους χρηματοδοτήσουν θέλουν να πληρώσουν τα “δίκαια διόδια”, αλλά κάποιοι λίγοι ταραξίες τους εμποδίζουν».
Τα μόνα πλάνα που βλέπουμε στην τηλεόραση τον τελευταίο καιρό είναι κάποιων οδηγών που εν μέσω διαδήλωσης, επιμένουν να πληρώσουν αλλά οι λίγοι «ταραξίες» δεν τους αφήνουν να συμμετέχουν στο «θεάρεστο» έργο, επισκευής και κατασκευής των δημόσιων δρόμων που με διαφανείς , «νόμιμες» και προπαντός «συμφέρουσες», για το κοινωνικό σύνολο, συμβάσεις παραχωρήθηκαν σε ιδιωτικές εταιρίες.
Μην προσπαθείτε...Οι πολίτες που προβάλλετε πως θέλουν να πληρώσουν δεν έχουν συνετιστεί. Τους έχετε τρομοκρατήσει με όλη την υπερπροσπάθεια που έχετε καταβάλλει όλοι εσείς οι «στρατευμένοι» στις «εξυπηρετήσεις» δημοσιογράφοι, μήνες ολόκληρους, ότι θα τους βγάλουν φωτογραφία, θα  πληρώσουν πρόστιμο, θα τους έρθει η χρέωση μέσω  εφορίας, θα τους πάρουν το δίπλωμα, αν δεν πληρώσουν δε θα γίνουν τα δημόσια έργα, θα απολυθούν εργαζόμενοι, οι καημένες οι εταιρίες θα αναγκαστούν να φύγουν, θα πληρώσει το σύνολο του ελληνικού λαού τα έργα…(όλα αυτά δηλαδή τα φαιδρά που έχουμε ακούσει τους τελευταίους μήνες).
Δυστυχώς για εσάς, οι πολίτες που καταφέρατε να τρομοκρατήσετε είναι λίγοι και θα πρέπει να ψάξετε καλά με τις κάμερες σας να τους βρείτε για να τους προβάλλεται.
Οι αγανακτισμένοι είναι πολλοί και ως γνωστών οι φακοί σας , τους αποφεύγουν… 
Περιπολικό της αστυνομίας, απλώς… παρακολουθεί... Σημειώνεται στο άρθρο ότι κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης στη Βοιωτία υπάρχει περιπολικό που απλώς παρακολουθεί. Απίστευτη σημείωση! Τι ακριβώς θα ήθελε ο κ. Τέλογλου να κάνει το περιπολικό; Να ρίχνει δακρυγόνα;
Δεν βρίσκει επίσης τυχαίο ο συγγραφέας του άρθρου ότι η αστυνομία δεν υπερασπίστηκε την αλλαγή της διάταξης του ΚΟΚ. Εννοεί αυτή την τελευταία προσπάθεια Υπουργείου-Εταιριών όπου, αφού απέτυχαν όλες οι απειλές για πρόστιμα, σημειώματα πληρωμών, εφορίες κλπ ψηφίστηκε από την περήφανη ελληνική βουλή η τροπολογία με την οποία η μη πληρωμή τελών διοδίων αποτελεί παράβαση του ΚΟΚ...είναι δηλαδή κίνδυνος για την ασφάλεια των οδηγών! Όπως όμως είναι γνωστό σε όλους μας, για την εφαρμογή του ΚΟΚ είναι υπεύθυνη η τροχαία και όχι η αστυνομία. Στον οίστρο να αποδειχθούν τα απίθανα ξεχνάμε τα αυτονόητα. Η τροχαία δημόσια υπηρεσία υπεύθυνη για την ασφάλεια των οδηγών με μεγάλη αξιοπρέπεια τηρεί τα πραγματικά της καθήκοντά αυτά που αφορούν την ασφάλεια των οδηγών και όχι των εισπρακτόρων ιδιωτικών εταιριών.
 Στελέχη του ΠΑΜΕ -γιατί γι΄ αυτούς πρόκειται...
Εντυπωσιακό επίσης είναι το συμπέρασμα που με βεβαιότητα καταθέτει ο κ. Τέλογλου ότι το ΠΑΜΕ βρίσκεται πίσω από το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ.
 Ειδικά ο κύριος Τέλογλου, όπου έχει κάνει εκπομπή στους ΝΕΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ και έχει μιλήσει προσωπικά με πολλά μέλη του κινήματός μας, επαγγελματίες, επιστήμονες, τεχνοκράτες και απλούς ανθρώπους, είναι αδύνατον να μην έχει καταλάβει ότι το κίνημα “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ” είναι μια μεγάλη δεξαμενή ανθρώπων διαφορετικών αντιλήψεων και πεποιθήσεων και ο μόνος κοινός παρονομαστής τους είναι η αντίσταση στον εμπαιγμό και την εθνική εξαθλίωση στο βωμό του ξεπουλήματος.
Εξάλλου από την πολύχρονη δημοσιογραφική του εμπειρία ασφαλώς γνωρίζει ότι το ΠΑΜΕ δεν συνηθίζει τέτοιες τακτικές, ενώ κατεβαίνει και στα διόδια με τις σημαίες του και τα συνθήματά του αυτόνομο, όπως κάνει πάντα, όπου συμμετέχει.
Οι κάρτες
Αναφέρεται παρομοίωση της κάρτας ελεύθερης διέλευσης, με τα καθρεφτάκια που έδιναν στους ιθαγενείς οι δυτικοί αποικιοκράτες για να τους πάρουν τον πλούτο τους. Την παρομοίωση είχε κάνει συναγωνιστής σε ερώτηση του αρθρογράφου για το ζήτημα. Ειλικρινά δεν ξέρουμε αν οι κάρτες είναι τα αντίστοιχα καθρεφτάκια των ιθαγενών, όμως γνωρίζουμε καλά ότι τις κάρτες τις δίνουν σήμερα και σε λίγο καιρό, με κάποιο πρόσχημα, εύκολα τις αφαιρούν.
Ερώτημα: Μπορούν να δοθούν κάρτες ελεύθερης διέλευσης στους κατοίκους των περιοχών γύρω από διόδια και αυτό να συμπεριληφθεί στη σύμβαση και να ψηφιστεί με νόμο που υποτίθεται ότι τώρα διαπραγματεύονται; Αν ναι, η παρομοίωση θα μπορούσε να είναι και ατυχής... Είναι όμως δυνατόν να πιστεύετε ότι μπορούν να δοθούν κάρτες ελευθέρας? Εμείς όχι. Εξάλλου, μόνο οι κάτοικοι της Β.Α. Αττικής είναι 33.000!
Παράδρομοι εκεί που «υποτίθεται πως υπάρχουν»
Φωτογραφία από τις 31/3/2011 στον παράδρομο Αφιδνών-Αγ. Στεφάνου. Χωρίς σχόλιο...
Ερωτήματα: (Θα τα απαντήσετε; Αμφιβάλλουμε...)
* Πόσοι από τους αναγνώστες θα ήταν διατεθειμένοι να πάνε τα παιδιά τους στα σχολεία από τους υπάρχοντες «παράδρομους»;
Με τι ποσοστό επί της επένδυσης συμμετέχουν στα έργα οδοποιίας οι εταιρίες παραχώρησης;
Με ποιο ποσοστό είναι η χρηματοδότηση του δημοσίου;
Με ποιο ποσοστό είναι η χρηματοδότηση των τραπεζών;
 Ποιος είναι ο εγγυητής των δανείων;
Ποιο είναι το ποσοστό χρηματοδότησης των χρηστών;
Γιατί τα πρόστιμα από κρατικές υπηρεσίες (Πολεοδομία) για παράνομες κατασκευές χαρίζονται με νομοθετικές τροπολογίες στις εταιρίες;
Σε πόσο καιρό κάνουν απόσβεση οι επενδύσεις της κατασκευής των δρόμων;
Για πόσα χρόνια έχουν παραχωρηθεί στους ιδιώτες;
Γιατί σταμάτησαν οι χρηματοδοτήσεις των τραπεζών;
Τι ποσοστό απωλειών εσόδων είναι οι χρήστες που δεν πληρώνουν τέλος διοδίων;
Γιατί δεν προχωράνε τα έργα;
Γιατί, αφού δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους οι εταιρίες, δεν καταγγέλλει το δημόσιο τις συμβάσεις απαιτώντας τις ρήτρες από τους παραχωρησιούχους;
Πόσα χρήματα θα έπαιρνε το δημόσιο αν κατήγγειλε τις συμβάσεις υπέρ του, λόγω αθέτησης των υποχρεώσεων των εταιρειών;
Γιατί -αντισυνταγματικά- μία μικρή μερίδα πολιτών πρέπει να επωμίζεται το βάρος κατασκευής δρόμου που πιθανότατα ποτέ δεν θα χρησιμοποιήσει;
Ποιοι έχουν πληρώσει τον ήδη κατασκευασμένο δρόμο;
Πόσες δεκαετίες τώρα «κατασκευάζονται» οι δρόμοι;
Πόσο έχει κοστίσει το μέσο χλμ. Κατασκευής αυτοκινητοδρόμων στην Ευρώπη και πόσο στην Ελλάδα, όλα αυτά τα χρόνια;
Και τέλος το μεγάλο ερώτημα (πασπαρτού στις μέρες μας):
 Που πήγαν τα λεφτά, όλων αυτών των χρόνων;
Γιατί δεν ακολουθείτε το δρόμο που πήγαν τα λεφτά ώστε να αποδοθούν ευθύνες και προσπαθείτε να μας πείσετε μήνες τώρα ότι το κίνημα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ φταίει που δεν έχουν γίνει τα έργα;
 Γιατί δεν μας λέτε καθαρά ότι όσοι συμμετείχαν στη διαδρομή των εκατομμυρίων από τα ταμεία μέχρι τους δρόμους έχουν άσυλο αντίθετα με τους απλούς πολίτες που αρνούμενοι την καταβολή των 2 ευρώ για την καθημερινή τους μετακίνηση γίνεται υπερβολική προσπάθεια να στοιχειοθετηθεί η ενοχή τους ώστε να...“κρεμαστούν στο Σύνταγμα ως  προδότες του Έθνους; Αντί….άλλων φυσικά!”
Τελικά το “ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ” φταίει μόνο για ένα μόνο πράγμα…
Χαλάει τη συνταγή “Εγώ τρώω-Eσύ πληρώνεις”.
Αυτό είναι πράγματι, πολύ ενοχλητικό.
Κάντε τη δουλειά για την οποία πληρώνεστε. Εξυπηρετήστε τους!
Εμείς είμαστε εδώ για να σάς αντικρούουμε, όλους μαζί.
Με πραγματική θλίψη,
Στάθης Μαθιουδάκης, Μέλος του κινήματος "Δεν Πληρώνω Διόδια" 
Υ.Γ. όσο για το σχόλιο σχετικά με  την κυρία η οποία είπε στον οδηγό που επέμενε να πληρώσει εν ώρα διαμαρτυρίας  «Δωσ΄τα μου εμένα» δεν μπορούμε να υποτιμήσουμε τη ευφυΐα του συγγραφέα του άρθρου πως δε μπορεί να διακρίνει το χιούμορ από το σοβαρό λόγο, όπως ούτε και τη δική μας ότι δεν μπορούμε να ξεχωρίσουμε τη δημοσιογραφία από τον κιτρινισμό.

Αποκαλύψεις από τους εργαζόμενους στους "παραχωρησιούχους"{*}


ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΕΡΓΑΤΟΤΕΧΝΙΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΥ ΕΛΕΥΣΙΝΑ-ΚΟΡΙΝΘΟΣ-ΠΑΤΡΑ-ΠΥΡΓΟΣ-ΤΣΑΚΩΝΑ
«Η ΓΑΛΑΡΙΑ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Εδώ και μέρες παρακολουθούμε τις «διαπραγματεύσεις» μεταξύ υπουργείου Υποδομών, κατασκευαστών και τραπεζών. Παράλληλα έχουμε κλείσιμο εργοταξίων, απολύσεις εργαζομένων και πάγωμα των έργων. Τελευταία έχουμε και δηλώσεις εκπροσώπων φορέων και παραγόντων της Δυτικής Ελλάδας.
Θα θέλαμε και μείς να συμβάλουμε στον διάλογο και να βοηθήσουμε στις «διαπραγματεύσεις» θέτοντας τα παρακάτω θέματα.:
1ον Με βάση το σχετικό ΦΕΚ (αρ. φύλλου 279 της 20/12/2007), στην ενότητα 7.3 περί Χρηματοδότησης του Έργου με Δάνεια αναφέρεται ρητά πως «...ο παραχωρησιούχος θα είναι υπεύθυνος να διασφαλίζει ότι θα υπάρχει ανά πάσα στιγμή χρηματοδότηση διαθέσιμη για την πλήρη και προσήκουσα εκτέλεση του έργου». Δηλαδή οι κατασκευαστές είναι υποχρεωμένοι να βάλουν τα χρήματα για την συνέχιση του έργου και δεν είναι καθόλου νόμιμοι όταν το σταματούν.
2ον Τα έσοδα, σύμφωνα με τον κ. Μαγκριώτη (αρ. πρωτ. 410/414 της 22/9/2010) έφθαναν μέχρι τον Ιούλιο του 2010 τα 150 εκατ. ευρώ. Ποσό, που πλέον υπολογίζεται πως πλησιάζει τα 190 εκατ. ευρώ. Την ίδια περίοδο το Δημόσιο έχει διαθέσει ήδη τα 244 από τα 550 εκατ. ευρώ, που του αναλογούν, τη στιγμή που μέσω ιδίων κεφαλαίων έχουν καλυφθεί περί τα 80 εκατ. ευρώ. Πρακτικά σε 28 μήνες η κοινοπραξία πρέπει να εμφανίζει έσοδα περίπου 100-110 εκατ. ευρώ, που σημαίνει πως έχουν και κέρδος.
3ον Σύμφωνα με τους όρους της σύμβασης, αν μέχρι τις 4 Απρίλη 2011 ο παραχωρησιούχος δεν έχει αποπερατώσει το συγκεκριμένο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου, δεν θα πρέπει να εισπράττονται διόδια από τον σταθμό διοδίων του Ρίο.
4ον Γιατί η κοινοπραξία επικαλείται την πτώση της κυκλοφορίας, εφόσον από τη σύμβαση έχει αναλάβει τον κίνδυνο;
5ον Γιατί οι τράπεζες διακόπτουν τη χρηματοδότηση των έργων, όταν από τα stress tests τους έχουν προβλέψει πολύ δυσμενέστερα σενάρια από τα σημερινά (στη συγκεκριμένη περίπτωση 27% πτώση της κυκλοφορίας);
6ον Η σύμβαση του 2007 ομολογεί ότι ο αυτοκινητόδρομος θα έχει ουσιαστικά αποσβεστεί ως το 2022 και επί 15 χρόνια το Δημόσιο εν γνώσει του τον παραχωρεί στους ιδιώτες, οι οποίοι θα έχουν την ευθύνη της συντήρησης και θα καταθέτουν στα κρατικά ταμεία έως και το 93% των εσόδων από τα διόδια. Σκοπεύετε να τους παραχωρήσετε άλλα 10 χρόνια?
Τελικά η κυβέρνηση σκοπεύει να σταματήσει τις διαπραγματεύσεις και να αναγκάσει τράπεζες και κοινοπραξία να σεβαστούν το νόμο που οι ίδιοι ψήφησαν στην Βουλή?
Και τέλος επειδή κουραστήκαμε από ψηφίσματα και δηλώσεις δημάρχων, περιφερειαρχών και βουλευτών θα υποβάλουν μηνύσεις και ασφαλιστικά μέτρα εναντίων όσων δεν τηρούν το νόμο?
Για την Διοίκηση
Ο Πρόεδρος                                                                            Ο Γ.Γ.
Τσελεπής Θεόδωρος                                                               Λυμπέρης Γεώργιος

- - - - - - 
{*} Τί βαρβαρισμός κι αυτό...

Το Κίνημα “Δεν Πληρώνουμε Διόδια” πάει Βρυξέλλες


Δελτίο Τύπου της 29/03/2011
ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΤΗ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
Υπερασπιζόμαστε το δίκαιο των αιτημάτων μας, την αξιοπρέπειά μας, το μέλλον των παιδιών μας και τη δημόσια περιουσία.
Δεν τους πληρώνουμε ούτε 1 ευρώ!
Αρνούμαστε να υποστούμε το χαράτσι που επιβάλλει η “νέα ελληνική απάτη” των συμβάσεων παραχώρησης σε εθνικούς δρόμους που τους πληρώναμε για δεκαετίες.
Αρνούμαστε να χρηματοδοτήσουμε τις πολυεθνικές κοινοπραξίες για έργα που “ΘΑ κατασκευάσουν” και στα οποία το κέρδος τους θα είναι πολλαπλάσιο από το ποσό που επενδύουν.
Όταν η αδικία γίνεται νόμος του κράτους τότε η ανυπακοή στους νόμους αυτούς δεν είναι απλά δικαιολογημένη, αλλά αποτελεί υποχρέωση των πολιτών.
Οι εθνικοί δρόμοι είναι δημόσιο κοινωνικό αγαθό και όχι αντικείμενο κερδοσκοπίας

Αντιπροσωπεία του Πανελλαδικού Συντονιστικού θα βρίσκεται στις Βρυξέλλες από 30/03/2011 έως 02/04/2011.
Την Πέμπτη, 31/03/2011, θα κάνει παρέμβαση για το Κίνημα ενάντια στα Διόδια, στην ημερίδα της Ευρωομάδας της Αριστεράς, με θέμα τη χρηματοπιστωτική, οικονομική και κοινωνική κρίση, σε αίθουσα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Τηλέφωνα Επικοινωνίας:
6974920920,  6944885002,  6974776774,  6979115156,  6973426334,  6974479243

Την Κυριακή 27/3 ανοίγουμε τα διόδια

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ
ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ της 23/3/2011 
Την Κυριακή 27/3 ανοίγουμε τα διόδια
ΩΣ ΕΔΩ!
Η προσπάθεια της κυβέρνησης να βγάλει στην παρανομία το κίνημα των διοδίων έχει πέσει στο κενό. Μετά την κατάπτυστη τροπολογία, που κατέστησε την άρνηση πληρωμής διοδίων αδίκημα του ΚΟΚ, εξακολουθούν να είναι χιλιάδες οι οδηγοί που αρνούνται να πληρώσουν τα χαράτσια των εταιρειών. Αυτό που δεν κατάλαβαν οι κύριοι της κυβέρνησης και φίλοι των εργολάβων και των τραπεζιτών, είναι ότι όσοι αγωνίζονται για το δίκιο τους δεν θα υποχωρούσαν μπροστά σε έναν άδικο νόμο.
Στις 25/3 ο πρωθυπουργός θα πάει στις Βρυξέλλες για να εκχωρήσει ακόμα περισσότερα στις αγορές όπως εκχώρησε με άνεση και χωρίς προσχήματα τις βάσεις για να διευκολύνει την ωμή στρατιωτική επέμβαση στη Λιβύη. Εμείς δεν εκχωρούμε σε κανένα και πολύ περισσότερο σε μια παραπαίουσα τροϊκανή κυβέρνηση, το δικαίωμα να ορίζει τη νομιμότητα με βάση τα συμφέροντα των τραπεζών και να συνεχίσει να ξεπουλά τους δρόμους και το δημόσιο πλούτο της χώρας.
Εξάλλου τις επόμενες μέρες, αντιπροσωπεία του Πανελλαδικού Συντονιστικού θα επισκεφτεί το ευρωκοινοβούλιο στην προσπάθεια να θέσει παντού και με όλους τους τρόπους το παράνομο καθεστώς παραχώρησης των εθνικών δρόμων στις πολυεθνικές και ειδικά την κατάχρηση του δημόσιου χρήματος και το σκάνδαλο των συμβάσεων.
ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ
Την Κυριακή ανοίγουμε τα διόδια στους σταθμούς
(περισσότερα ραντεβού θα ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες) :


Μαλγάρων, ώρα 16:00
Πολυμύλου (Εγνατία Οδός), ώρα 15:00
Λεπτοκαρυάς, ώρα 15:00
Μακρυχωρίου, ώρα 16:00
Πυργετού, ώρα 16:00
Πελασγίας, ώρα 16:00
Μώλου, ώρα 16:00
Τραγάνας, ώρα 16:00

Θήβας, ώρα 16:00
Αφιδνών, ώρα 16:00
Μεταμόρφωσης (Αττική Οδός), ώρα 16:00
Ελευσίνας (Αττική Οδός), ώρα 16:00
Ισθμού, ώρα 16:00
Ρίου, ώρα 12:00
Νεστάνης, ώρα 16:00
Τηλέφωνα επικοινωνίας : Αργολίδα: 6946901764, Αρκαδία: 6944774005, Αττική: 6974072825, 6972738059, 6932690387, Αφίδνες: 6944298970, Βέροια: 6951003082, 6983825519, Βόλος: 6973477772, Γέφυρα Ρίου : 6972525676, Γιάννενα: 6972255216, Θεσσαλονίκη: 6974479243, 6977034350, Θήβα: 6937087198, 6973991637, 6932198633, Καβάλα: 6937226098, Καρδίτσα: 6977962095, Κοζάνη: 6945842572, 6977727541, Κόρινθος: 6977137090, Λακωνία: 6932619014, Λαμία: 6944749515, 6979115156, Λάρισα: 6976864058, Μεσσηνία: 6974073849, Ξάνθη: 6944729569, 6973824308 , Πάτρα: 6973426334, Πιερία: 6973380700, 6944755220 , Τρίκαλα: 6977403340, Χαλκιδική:   6947028522,6944631841